תקלה וואטסאפ / וואטסאפ | mako / תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.

כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. מוק×
מוק×" עירוני - נתני×" | WhatsHub from whatshub.co.il
גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ.

לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.

עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה?

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. תשלומים ×'אשראי â€
תשלומים ×'אשראי â€" SmartStep â€" סמארט from i2.wp.com
אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין .

משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.

האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . מוק×
מוק×" עירוני - נתני×" | WhatsHub from whatshub.co.il
משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות.

עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים;

לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. אך בהיותה מוצר תוכנה, פעמים רבות האפליקציה עלולה להיתקל בבעיות מסוימות עקב מפרט המכשיר, הספק, אחסון, חוסר תאימות או תקלות .

תקלה וואטסאפ / וואטסאפ | mako / תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.